30 Haziran 2014 Pazartesi

Aşk

Gong Yoo'yu anca rüyanda görürsün dediler. Gördüm :):)
Bu sabah uyanmadan 8 saniye önce beraberdik. Aah ne güzel bir gündü.
Keşke daha çok hatırlayabilsem. Fuzuli korkunçlu rüyaları hep hatırlarım Gongi rüyama girmiş ama görüntü net değildi :/:/



Şu sıra aşkı çok düşünüyorum. Dizilerde aşk çevremde aşk....Merak ettiğim bir duygu olup çıktı.İki insanın birbirine aşık olması falaan filaaaaannn. En son çocukken aşık olmuştum.
Neyse işte Gong Yoo ile beraberiz yaramazlık falan yapıyoruz, duvarların arkasında saklanıyoruz, eğleniyoruz  yanaklarını falan sıkıyorum. Sonra bir anda  bizim okul müdürünün odasında karşılıklı oturuyoruz Kang Gyung joon deyimiyle 'Gil tiçhır' odaya geliyor ben ona bakıyorum çıkıp gidiyor. Elinde de bir karton kutu var. Neyse bizim müdürüm masasının önündeki koltuklar dönmeli, dönüyoruz falan.Sonra Gong Yoo bana öyle bir bakıyor ki anlatamam çok güzel bakıyor  aşık aşık bakıyor ayyyyyy o bakış gerçek gibiydi valla ya bende içimden diyordum ki 'Aşk demek ki böyle bir şeymiş'.


Sonra annemin sesi 'Kızım kalk hadi orucu uykuya tutturmayı düşünmüyorsun herhalde':(:(
                                         

Annnnnneeeeeeee !!!!!Sen ne yaptın gitti işteeeeeee


Gifleri çok önceden yapmıştım rüyamın akışına da epey uydu :D:D:D Umarım zamanından çalmamışımdır okuyan kardeşim kendine iyi bak Annyeong!


Gifler bana aittir

27 Haziran 2014 Cuma

İlk Hayranlık

Kore dizilerini izlemeye 'Denizler İmparatoru' dizisi ile başladım. 
Babam TRT 1 'de salı ve çarşamba günleri bölüm kaçırmadan izlerdi. Ekşını bol bir dizidir. Tam babalara göre.
İlkokul 3. sınıfa gidiyordum o zamanlar, bilirsiniz uyku vakti diye bir mevzu vardır çocuklukta. Saat 8.00 veya 8.30 dedi mi yatağa gidilirdi. Hatırlıyorum da saat 7 buçuğa geldiği zaman uyku vaktim yaklaşıyor diye hayli gerilirdim.
Bir konuda kendimi şanslı hissederdim; abim sabahçı olduğu için sekizde hemen yatmak zorundaydı. Bense öğleden sonra gidiyordum okula. Yani daha geç uyumamda bir sakınca yoktu ve Denizler İmparatoru'nu seyredebiliyordum. 
Dizi sekizde başlıyordu bana sadece yarım saat izlemek kalıyordu. Seyir halindeyken, annemlere yan gözle bakardım inşallah uyku saatini unutmuşlardır diye ama onlar hiç unutmadılar.Bir iki uyarıdan sonra yatağıma gönderilirdim, tabi uyunur mu? tak tuk çak çuk kılıç sesleri kulağımda, aklım dizide. Bazen rüyalarıma girerdi. Konusunu genel itibariyle unuttum on sene evvelden bahsediyorum. Tek unutmadığım Gumbo ve kardeşi en çokta kardeşini severdim şakacı şapşik bir tipti o çıkınca böyle salak salak ne yapsa gülerdim. Hayranı olduğum ilk karakter oydu.