27 Haziran 2014 Cuma

İlk Hayranlık

Kore dizilerini izlemeye 'Denizler İmparatoru' dizisi ile başladım. 
Babam TRT 1 'de salı ve çarşamba günleri bölüm kaçırmadan izlerdi. Ekşını bol bir dizidir. Tam babalara göre.
İlkokul 3. sınıfa gidiyordum o zamanlar, bilirsiniz uyku vakti diye bir mevzu vardır çocuklukta. Saat 8.00 veya 8.30 dedi mi yatağa gidilirdi. Hatırlıyorum da saat 7 buçuğa geldiği zaman uyku vaktim yaklaşıyor diye hayli gerilirdim.
Bir konuda kendimi şanslı hissederdim; abim sabahçı olduğu için sekizde hemen yatmak zorundaydı. Bense öğleden sonra gidiyordum okula. Yani daha geç uyumamda bir sakınca yoktu ve Denizler İmparatoru'nu seyredebiliyordum. 
Dizi sekizde başlıyordu bana sadece yarım saat izlemek kalıyordu. Seyir halindeyken, annemlere yan gözle bakardım inşallah uyku saatini unutmuşlardır diye ama onlar hiç unutmadılar.Bir iki uyarıdan sonra yatağıma gönderilirdim, tabi uyunur mu? tak tuk çak çuk kılıç sesleri kulağımda, aklım dizide. Bazen rüyalarıma girerdi. Konusunu genel itibariyle unuttum on sene evvelden bahsediyorum. Tek unutmadığım Gumbo ve kardeşi en çokta kardeşini severdim şakacı şapşik bir tipti o çıkınca böyle salak salak ne yapsa gülerdim. Hayranı olduğum ilk karakter oydu.

2 yorum:

  1. blogunu sevdim. Takip ediceğim. benim blogum da bu http://yorgunlukhissi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kardeşim bende takip edeceğim ;D

      Sil

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.