26 Temmuz 2014 Cumartesi

Bir Üniversiteye Hazırlık Öğrencisinin Dramı


Şu sıra kafam hayli duman. 12. sınıfa geçtim ve her Türk genci gibi en berbat yaz tatilimi yaşıyorum. İçimde tonlarca ağırlıkta öküzler ve dinozorlar saklambaç oynuyor.
Ah nasihat çılgını teyze ve amcaların sözleri kulağımda çınlayıp duruyor. Hani sırlar dünyası dizileri var ya adam rüya görmektedir ve insanlar başında ona bir şeyler anlatıyordur, kafasında döner dururlar adamın kafası karışır başını ellerinin arasına alır falan... Anlatamadım ama durumum bahsettiğim samanyolu oyuncusuyla benzerlik gösteriyor şu sıra.
Bu psikoloji hakikaten çok acayip, klişe bir laf olacak ama hayatımın tek bir sınavla belirlenecek olması gözümü korkutuyor. Hele arkadaşlarla muhabbetimiz; yok ben hiç çalışamıyorum, ay bende bende anam biz napcaz nerelere gidek mevzuları dahada strese sokuyor adamı.


Resmen dizi izlemekten bırak ders çalışmayı günlük şeylere de zaman bulamıyorum sosyal ilişkilerim bozulacak dereceye geldi akrabalara gittiğim zaman ooo korelilerden zaman bulmuşta gelmiş diyorlar elimde olsa Kdrama işini bırakırdım bu konuda ciddiyim bu bağımlılık bu uyuşturucu gibi bir şey. Şu alışkanlığımdan vazgeçip çalışabilecek miyim ki.

6 Temmuz 2014 Pazar

K-Pop Dinliyoruz


     
Beni mimlediği için son zamanlarda bloggerda hep destekçim olan çingum  RenkliTırtıl 'a  çok teşekkür ederim. Soruları cevaplamak gerçekten eğlenceliydi.

1. En Beğendiğiniz kız / erkek K-Pop grupları ?

Bigbang. Ne diyebilirim ki Bigbang işte. Bigbang hakkında düşüncelerimi yazsam dağ olur. 


Kız gruplara gelince de,  hepsinin birbirine benzediğini düşünüyorum ses tonları olsun dansları olsun... Çok da dinlemiyorum zaten. Ama 2NE1 her daim farkını ortaya koyuyor, yani cevabım 2NE1


2-) Beğendiğiniz K-Pop grubu üyelerinden en çok kimi seviyorsunuz ? Neden?

Benim prensim G-Dragon , adamın dibi o. Sesiyle, bakışıyla, gülüşüyle tam bir lezzet patlaması. 




 Miss-a'dan Suzy'yi çok beğeniyorum. Kız acayip güzel bakıyorum bakıyorum kusur bulamıyorum, bazen o kızsa ben neyim sendromuna giriyorum aman aman. Maşallah'da diyeyim bu arada. Gerçi dada çok oyunculuğunu severim Suzy bacının. Ama seviyorum işte.



Dış görünüş olarak Siwon gamzesi severim bu gif az önce karşıma çıktı siz de bi bakın derim :D


3-) Tanıdığınız kadarıyla en iyi baba adayı olarak gösterebileceğiniz 3 erkek üye ?

Tek cevap hakkımı kullanıp Taeyang demek istiyorum.




4-) Tanıdığınız kadarıyla en iyi anne adayı olarak gösterebileceğiniz 3 kız üye ?
Kızz gruplarla fazla ilgilenmediğim için pek bir şey diyemem. Dış görünüş itibariyle Kwon Yuri anne olabilir olgun görünüyor. -Yine tek cevap hakkımı kullandım-

5-) Ah keşke kardeşim olsa diyebileceğiniz en sevimli kız / erkek K-Pop üyeleri ?

Seungri ve Dara

6-) En çok görmek istediğiniz K-Pop üyesi ?

G Dragon


                                                                          

Annyeong! Mimlendiniz cevaplarınızı bekliyorum:):):)