5 Eylül 2014 Cuma

Fated To Love You Dizi Yorumu ve Replikleri

İlk dizi önerimi yapacağım;
Renkli mi renkli, şeker mi şeker bir dizi.
Oyuncularla tanışık olmadığımdan tereddüt ederek başladığım fakat izledikçe müptelası olduğum bir dizi.
Fated To Love You; Türkçe karşılığı Kaderimde Seni Seviyorum başlıktan da anlayacağınız üzere kader ve tesadüflerle dolu bir dizi  Kore dizilerinde hep aşinası olduğumuz konular olduğu için pek de kafa yoran bir senaryosu yok. Akıcı kendi kendini izletiyor.

Dizi konusuna şöyle ufaktan değinecek olursak;
Zengim adam fakirimsi kız baş rollerde. Aslında tam olarak böyle de denemez Öz Güvenli Adam Öz güvensiz Kız desek daha doğru olacak sanırım.

Bir Kimyasal Firması olan zengin mi zengin taaaaa bilmem kaçıncı nesilden gelen Lee Gun (Jank Hyuk) ve çerçeve gözlüklü, her ne kadar dizide çirkin olarak nitelendirilse de aslında güzel bir kızımız olan Kim Mi Young (Jang Na Ra) , bir şekilde tanışırlar.
Mi Yong mutsuz, Post- İt bir kızdır bu kalıbı izledikçe anlayacaksınız ben bir şey demeyeyim.


Lee Gun benim hayranlıkla izlediğim bir karakter.
Keyifsiz olduğum zamanlarda bir kahkaha patlatması için açıp izliyorum. Terapi gibi geliyor bana o halleri ,şöyle ki Lee Gun yerli yersiz kahkaha atan, zor zamanlarında bile o kahkahayı yüzünden eksiltmeyen bir adam.
Duygularını bastırmada uzman bir vatandaşımız ve bu özelliği beni çok etkiliyor.

Sadece baş rollerden bahsettim biliyorum tüm karakterler süper emin olun, hele başkanın sekreterine bayılacaksınız birde mülaim adam Daniel rolundeki Jin Hyuk var tabii.

İzlemeden geçmeyin aman! zararsız ve çok tatlı bir dizi.Hatta şöyle bir şey ortaya atacağım, son zaman yapımlardan, yani 2013-2014 dizilerinden en kafa yormayan, dizisi.
Ağlatırken güldüren yanına bayılacaksınız.

İzleyen kardeşlerime de şöyle nostalji babında replikler hazırladım, daha çok gülümsediğimiz sahneler.İzlemeyi planlayan arkadaşlar aşağılar size göre değil derim 




İşte Lee Gun klasiği hiç bir şeyin olumsuz tarafına bakmaz, hep olumlu düşünür, bardağa boş tarafından değil dolu tarafından bakar bu adam king.


İnanın bana bu dizi post-it lere bakış açımı değiştirdi gerçi ben ona hiç post it demedim biz arkası yapışkanlı not kağıdı diyoruz ona :D:D
Ne diyordum; bu dizi arkası yapışkanlı not kağıtarıma bakış açımı değiştirdi elime alıyorum bakıyorum yazık sana kimse senin kıymetini bilmiyor ama çok işe yarıyorsun diyorum
Post İtlere bundan böyle daha sıcak davranacağım




Bir Kdrama klasiği, çirkin kızların evrim geçirmesi gerçi bu dizinin bir iyi tarafıda var oda kızı tekrar eski haline getirmiş olmaları, güzel haliyle devam etmemesi çok iyi oldu bence.
Çirkinse çirkin kalsın.Bu evrim olayları biz ekran başındakileri incitiyor.


Bu kıza gözlük daha yakışıyor bence yine güzel olmuştu bir şey diyemem ama gözlüklü daha bir sevimli burnu tam gözlük takmalık.


Bazı şahıslara söylenebilecek en güzel şey bu olsa gerek :) 



Tamam her şey çok güzel mekan şık, hava kararmış, muhabbet koyu ama bir sorun var; şu lolipopla başarıyı yakalamış insanlar gerçek mi? gerçeklerse neredeler?
Eğer lolipopla başarı sağlanmış olsaydı ben lolipoplar kraliçesi olurdum
Öyle bir şey yok sahnenin romantizmine aldanmayalım.


Her şeyi kendi üzerine alınıp özür dilerim özür dilerim modlarına giren Mi Young'umuza söylenebilecek en güzel şeyi söylemiş Lee Gun.
Ama cidden haklı Özür dilemek tabi ki bir erdemdir hatayı kabullenmektir ama hiç bir şey değişmiyor ki Gun'un dediği gibi olan olmuş zaten.


Bu bölümü tam sivrisineklerle savaştığım bir akşam üstü izlemiştim, beni anlayan bir karakterin yakınımda olması nasıl da hoşuma gitmişti.


Ne sahneydi aslında beklenen bir durumdu ama yinede çok heyecanlanmıştım




Tak sekreterle aralarındaki muhabbet diziyi izleme sebeplerimden.
Alıntı gifde paylaşayım bari




Kaba drama boyları;
Lütfen bu kadar açık sözlü olmayın
Sadece sevdiğiniz kızlara karşı naziksiniz, onlarınki can diğerlerininki patlıcan mı ?


Şu iki sahne katıla katıla güldüğüm sahneler eminim hatırlıyorsunuz :DD:


Ne kadar sevimli bir sahneydi 
3 yıl bunu beklemiştik değil mi?




Yine bir kore dizi klasiği daha, kendini beğenmiş kdrama erkekleri;
En sevdiğimden,bayılırım böyle karakterlere içine atıp kendini beğenmişlik yapacağına dile getirmesi çok daha iyi.


Aynı tabaktan ramen yeme sahnesi olmasa olmaz demişler birde üstüne meşhur uzayan makarna sahnesi eklemişler olmuş :)



Lee Gun kahkahalarına hayran bir şahıs olarak tam burada noktalamak istiyorum.
Yüzünüzden gülümsemek eksik olmasın.
Bol bol kahkahalarınız olsun 
Kendinize iyi bakın.

8 yorum:

  1. Nayoooooooooooooooor spoiler yiyorum yiyorum yiyorum ve yedim. Halbuki masum amaçlarla girmiştim bu posta, izleyecektim ben bu diziyi ühühühühühüüh. Bitti mi bu dizi valla spoiler yedim galiba. Neyse sakinleşerek ciddili cici bir dizi olduğunu ve izlemeyi düşünüyorum, yarım diziler biter bitmez. Replikler çok şirin kiiiiiii. İzlersem seni hatırlayacağım Kumkumul özellikle kız gözlüklüyken -burundan dolayı- ve sivrisinekli kısımda :)) Ellerine sağlık şeker kızcık şey :')

    YanıtlaSil
  2. Yaaaaa ben spo yemekten nefret ederim, gelmişim sana afiyetle yedirmişim nolamazz kendimi pencereden aşağıya atmam gerek sanırım :(:(
    Ama aşağılara inme diye yazmıştım neden indin replik kısmına nedeeeeen?
    Yine de izlersin bir ara unutmaya çalış bu yazıyı of suçluyum suçlu :/

    YanıtlaSil
  3. Sanırım bu diziyi de izlemeliyim!Güzel bir şeye benziyor hem bitmiş de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle izlemelisin en az üç güne gelirsin finale ben online izlemiş olmama rağmen nasıl bittiğini anlamadım, o derece akıcı :)
      Umarım replikler seni etkilememiştir kardeş, senin gibi izlemeyenler için uyarı verdim ama yinede spoiler vermiş olmanın vicdan azabını yaşıyorum

      Sil
    2. Replikleri okumadan geçtim :D Spoiler verme konusunda benim de senden farkım yok :))

      Sil
    3. İyi yapmışsın, rahatladım :)
      Keyifli seyirler :D

      Sil
  4. Ayy bu gün yarın diye postunu ertelemiştim ama yarın kesin paylaşacağım ki :)
    Ellerine sağlık dizinin her bölümü gözümün önünde canladı geçti, verdiğin gifler ve replikler eşliğinde!
    Çok keyifliydi ki ;)
    Tercihler tam isabet, çok sevdim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim kiii :D
      Dizi harika olunca yazısı da ona paralel olarak güzel oluyor sanırım.... Gerçi benim de emeğim yok değil :P
      Bu güzel yorum için ayriyeten teşekkür ederim ;)

      Sil

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.