19 Şubat 2016 Cuma

Samimiyet şifresi ve kola alabilir miyim?


Samimiyet dükkanı açmak isterdim. Kapısından içeri girildiği an müşterilerini samimiyetin karşılayacağı, pembe ve mavi renklerin hakim olduğu samimi bir dükkan...

Samimiyetçilik de yapabilirdim.
Şehrin en kalabalık sokaklarında simitçilere taş çıkarırcasına, "Samimiyetçiiii! taze taze samimiyetler!!" Diye bağırırdım.

Samimiyet karın doyuran bir şey olsaydı, fazla kilolarını sorun etmeyen kişilerle takılır üç öğün samimiyet ısmarlardım.
Gece yatmadan önce mutlaka ekmek arası tüketirdim. Kuru kuruya gitmesin diye yanında kola içerdim.

Eğer parasal bir değere sahip olsaydı zengin olmak için elimden ne geliyorsa yapar helikopterlerle tüm insanlığı samimiyet yağmuruna tutardım. Düğünlerde gelin ve damada çeyrekmiş, tammış hesaplamaksızın 24 ayarlıklarından takardım.

Sıvı olsaydı, dağ bayır dolaşır kaynağının hemen yanına fabrikasını kurardım. Damacanalarla evlere servis yapardım. Bir eve yetmiş beş damacana bırakıp, samimiyet banyosu yapmalarını önerirdim.

Tiner gibi olsaydı, herkese samimiyet koklatıp kaçan bir gangster çetesi kurardım.

Dil gibi sonradan da öğrenilebilen bir şey olsaydı gençlik merkezlerine samimiyet kursları açtırır, öğrencilerin bu hususta sertifika almalarını sağlardım.

İnternet ağı gibi olsaydı ve herkes gittiği yerin samimiyetinin şifresini isteseydi, akıllı telefonlarımız aracılığıyla çok samimi ortamlar oluşturabilirdik.

Ama en uygunu gaz halinde olması olurdu. Havada asılı duran samimiyet molekülleri harika olabilirdi mesela. Oksijeni ciğerlerimize çekerken aynı zamanda samimiyetten de nasiplenmiş olurduk.

Samimiyetçi başı olmak için hangi fakülteye başvurmam gerekiyor?
Yüksek Lisans yapmak istiyorum.

12 yorum:

  1. Ne güzel olurdu samimiyet satan bir yer olsaydı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Para sıkıntısı çekenler samimiyetsiz kalmasın ama :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ahey ahey kimleri görüyorum....
      Hoşgeldin güzel insan :*:****

      Sil
  3. Çok güzeldi.Samimiyet, güven özlediğimiz şeyler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Daha çok özlersek gelirler belkiii..

      Sil
  4. Blogunu bulduğuma mutluyum!..Evvela bunu söylemek istedim ..bu güzel yazıya gelince de daha çok yazı yaz lütfen diye ricada bulunmak istiyorum. .
    Samimiyete gelince evet bolca çokça kafamıza kafamıza vur kabul :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sefalar getirdiiin :)
      İlham geldikçe yazmaya çalışıyorum çok da gelmiyor zaten. Aramızda kalsın fazlaca tembellik var bende.
      Anlaştık vurdum say samimiyet kırbacından :D

      Sil
  5. Nasıl bir samimi kafadır bu yaa.yüreği dibine vurmuş samimiyetin bugüne kadar okumadigima üzüldüm simdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utandırdın Ayşe C 🙈🙈
      O senin yüreğinin samimiyetinin güzelliğinin dibine vurmuşluluğu :))
      Hoşgeldin 🙂

      Sil

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.