27 Ağustos 2016 Cumartesi

Kafamdan Sesler


Bir kase dolusu rameni mideye indirdim, suyunu da dikledim 
Hala aç hissediyorum
Youtube reklamları beni delirtiyor
Apartmanımızın karşısındaki okuldan gürültüler geliyor
Bugün ehliyet sınavı vardı ondan
Umarım hiçbiri trafik canavarı olmaz
Amin
Canım pişmaniye çekti
Bir ay sonra çok önemli bir sınava gireceğim
Annemler kahvaltıdan ne zaman dönecek acaba?
Keşke bende gitseydim
Açım
Mango'daki o elbiseyi almalı mıyım almamalı mıyım?
Neden Air Max dışında başka ayakkabı modelleri ilgimi çekmiyor?
Aynısını mı alsam yine?
Önceki gün koskoca AVM'yi talan ettim hiçbir şey alamadan çıktım
Bir insan hiç mi bir şey beğenmez arkadaş
Beni beğeneni ben beğenmiyorum benim beğendiğim de beni beğenmiyor
Tesettür niyetiyle satılan parçaların da neden o niyetle satıldığını anlamıyorum
Sarı pardesü mü olur?
Güneştir sarı.
Arap koca bulmam lazım 
AVM komple Suudi turistlerle doluydu
Veya Katar
Eşleri alışveriş poşetlerini zar zor tutuyordu
İpekyol, Zara, Polo hey yavrum hey
Para onlarda
Paraları bizim paramızdan üç kat daha değerli olunca
Yağmur yağıyor seller akıyor
Suudi Arap kızları alışveriş yapıyor
School 2013 dizisinin ostunu kim seslendiriyor acaba kızın sesi çok hoş
O diziyi izlemedim izlemeyeceğim
Şimdi KMHM dizisinin meşhur ostu çalıyor
Çok seviyorum ya
Lys sınavına çalışırken çok dinlerdim
Hey gidi
Ygs sınavının hayal kırıklığını KMHM dizisiyle bastırmıştım
Çok pişmanım pişmaniye
Geçen yıl tercih yapmamalıydım
Bu bölümde daha ne kadar barınabilirim acaba
Hazırlık sınıfını geçemedim
Zor bir bölüm
Zora gelemiyorum
Çalışmam gerek
Muafiyetten de geçemezsem
Bir sene daha hazırlık okuyacağım
Hazırlanmak istemeyince hazırlanamıyor insan 
Ne yapsam?
Yatay geçiş mi yapsam?
Senelerime yazık
Yatay geçiş yapıp sınıf öğretmenliği okuyabilirim
Kolay olur
Ama olmaz 
Tercih yapmak yerine hayallerinin peşinden koşan arkadaşlarım pişman olmadılar
Mimarlık kazandı biri
Bir diğeri PDR kazandı
Sonra Sosyal Hizmet falan filan...
Kıskandım galiba
Kıskanmadım ama
Kıskanmış da olabilirim
Onlarla aynı seviyedeydik
Bu yıl ek puan falan da kalktı
Nereden bilebilirdim ki bu sene geçen seneki kadar zorlamayacaklarını!?
Bilemedim
Beklemedim 
Korkak ben
Matematik yüzünden hep
Matematikten korkup kaçtım, şimdi de daha zoruyla baş etmeye çalışıyorum 
Matematiğin de bi suçu yok
Hiç bir halta yaramıyorum ki ben
Bahtsızım bayağı
Hiçbir işim doğru dürüst ilerlemiyor
Neye dokunsam bozuluyor
Cidden ha
Telefonum garantide abimin bilgisayarı da aynı şekilde şimdi babamınkini de bozdum 
Neyim ben ayaklı bela mı?
Neyse telefonumun yenisini gönderecekler
Memnuniyetim için
Canımlarım
Memnun olamıyorum ki ben
Bu hangi şarkı çok kötü
Değiştireyim
Ah Youtube sevdiğim şarkıları aç!
Bende Özledim dizisinin jenerik müziğini açtım
Yine mi reklam?
Bu kadar uzun reklam mı olur?
Dondurmalı pasta tarifi bilmem ne
Şimdide canım dondurma çekti
Maraş dondurması
Ama Algida Maraş Usulü artık eskisi gibi değil
Çok şekerli oluyor
Zaten hiçbir şey eskisi kadar güzel değil
Güzel şeyler güzel kalamıyor
Hep kendinden ödün veriyor
Güzel olmak da zor
Alaska Frigo var ya buzlu çikolata onun mozaiklisini alırdım bakkala inmeye üşenmesem
Aslında apartmanda bir sürü bakkala göndermelik çocuk var
Avniye'yi göndersem kendine de al demem gerekir onun da iki tane kardeşi var onlara da al derim e hepsine almışken annene de al demem lazım annesi de bana gel beraber yiyelim der 
Üşenirim
Neyse
Abime mesaj atayım da gelirlerken alsın
Ay telefonum yok ki
Twitterdan mesaj atayım
Kullanmıyorum ki 
Asansörden sesler geliyor biri buraya mı gelecek
Gelmeyin ya kapıyı açamam
Annemseniz açarım da 
Yabancıysanız gelmeyin!
Neden böyle bir şey yapıyorum acaba?
Kafamdan ne geçiyorsa döküyorum buraya
Çok saçma
Bence kimse okumaz
Zaten kimse okumuyor ki
Bazen okuyorlar 
Üzülmeyeyim ama yazamıyorum yani
Neyi iyi yapabiliyorum ki?
Hiçbir şeyi
Ali Atay'ın sesi neden bu kadar güzel?
Hırıltıları ciğerime işliyor sanki
Yürüyen yetenek
Mecnun'luğuna kurban
Hoooooooooop
Düşerkeeeeeen duramazsııııın
Susarkeen anlatamazsııın
Belki deeeee
Ne bileyim beeeen
Öhö öhö.
Of!
Sıkılıyorum ya
Ceyda'yı özledim, Elif'i de, Fatma'yı da, Feyzanur'u da ve Cansel'i de
Telefonsuzluktan irtibatım kesildi
Whatsupp grubunda neler dönüyor acaba şuan
Bugün denize mi gitsek?
Annem gelsin de arayayım Ceyda'mı
Ama üşendim ha
Hava da bayağı serinledi
Dün gece öyle feci şimşekler çaktı ki
Fırtınalar koptu 
Karşı mahalledeki evlerin camları kırıldı
Üzüldüm
Sıra sıra camlarının kırılma sesleri geldi
Film gibiydi var ya 
Şimşekler oldukça muazzamdı
Elektrikler gitti ama şimşekler sayesinde karanlıkta kalmadım
O derece  
Bu sabah amcam uyandırdı beni 
Kapıya vurdu tak tak tak
Gürültüyle uyandırılmayı sevmem başım ağrıyor sonra
A a rüyam geldi aklıma
Bodrum Masalı dizinin içindeydim rüyamda
Ne manaağysa
Güzel dizi ama öneriyorum
Neyse
Amcam diyordum
Gönlümü aldı sonradan
Minik kızıyla geldi çünkü
Bir yaşında falan
Bir buçuk mu yoksa?
Yerim onu
Sevimli sevimli Momo'yu sevdi
Momo salak muhabbet kuşu bizde misafir
Ötüyor şuan balkonda
Gökyüzüne bakıyor kafesin içinden 
Yazık
Abim bir sabah, 'Anne bir de balkona koymuşsun dalga geçer gibi.' dedi.
Annem de, 'Hava alıyor işte ne güzel.' dedi
Sonra abim, 'Balkona koyarak, bak diğer kuşlar gökyüzünde özgürce uçuyor sende kafeste kös kös otur demiş oluyorsun.' diye karşılık verdi.
Haklı
Momo şu sıra çok az su içiyor
Ölürse kuzenim yayladan indiğinde ağlayacak bizde emanete hıyanet etmiş olacağız
Ölmesin ya
Annemin kuzeni ameliyat oldu sırtında bir yerinde tümör vardı iyi huyluymuş neyse ki
Test sonuçları nasıl çıktı acaba annem gelsin bi soracam
Onu ziyarete gittiğimizde, annemin kuzenini yani
Odasında başka bir hasta daha vardı
Beyni pamuk tarlası gibi dediler bir sürü tümörü varmış 
Allah şifa versin
Çocukları var kendisi de genç 
30 ya var ya yok
Sağlıktan daha önemli ne var ki
Elhamdülillah
Sınıfta kalsam ölmem
Laf döner dolaşır sınava gelir
Vallahi gireceğim muafiyet sınavı çok zor
Muaf olmak istiyorum hazırlık sınıfından
Bir yıl daha o nanet hocaları çekemem
Psikolojim bozulur
Neyse
Sağlıklıyım
Parliament ile Vip arasında ne fark var ki
Bence ikisi de aynı leş
Parlament nasıl yazılır diye Google teyzeye sordum kehkeh
Sigara içmek çok aptalca
5 lira vermek yerine 12 buçuk lira vermek de öyle
Ama filtresi iyiymiş pahalı olanın
Abim öyle söyledi
Bir tane bana da ver dedim az evvel 
Verdi
Niye veriyorsun ki?
Ben sevmem
Ama içtik eğlendim
Babam duymasın 
Elim koktu
Üf!
Ağzımda
Ne pis iş
İçmem abi içmem 
Para vermem sigaraya
12 TL ile kaç tane çikolata oluyo
Kaç tane ekmek...
Evine ekmek alamayacak kadar parasız olup sigara içenler var
Ha
Bir de bahsettiğim adam vardı ya beyninde bir sürü tümörü olan
O da doktorların uyarısına rağmen sigarayı bırakmıyor
Yakında ameliyat olacak ama içiyor yine
Demek ki sevince seviliyor
Bir dayım vardı 
Allah rahmet eylesin çok sigara içiyordu kanser olmuştu
Teyzem de çok içiyor ya
Abim de
Ölecekler bir gün zaten ama
Ciğerlerine yazık yani
Babam nefret eder sigaradan
Abimin içtiğini bilmiyor
Belki de bilmemezlikten geliyordur çünkü bariz ortada içtiği
Dün Ankara'ya gitti babam
Dernek toplantısına 
Sağ salim döner inşallah 
Yollar karışık
Önceki gün Kılıçdaroğlu'na teröristler yol güzergahında suikast yaptı
Tehlikeli tehlikeli
Bir arayayım neredeymiş
Telefonum yok ki
Aslı Enver ne kadar güzel bir kadın
Mutlu Ol Yeter dizisini bir kaç bölümden sonra izlemedim izleyeyim bir ara
Abim dışarı çıktı
Keşke babayı ara nasılmış deseydim gitmeden
'Bay bay kanka hakkını helal et.' dedi çıktı
Hakkını helal et demez normalde de şaşırdım yani şuan
Müzik neden durdu?
Otomatik oynatma modu açık oysa ki
Alper Kul'un Seni Sana Sen şarkısının ıslıkla girişi çok hoş
Onu açtım şimdi
Eşine yazmış o şarkıyı
Çok tatlı
Ama ilginç 
Hiç öyle romantik şarkılar yazacak tip yok adamda
Demek ki mesele tip meselesi değil
Gönül meselesi
Bana biri öyle şarkı yapsa
Gülerim
Yapmaz zaten
Neyse
Abim annemi getirmedi
Yani annem biraz daha kalacak
Yani ben yine yalnızım
Dedeme mi insem
Boş işler peşinde koşuyorum yine
Zaten yayınlamayacağım uzunca bir yazı oldu bu
Yayınlamam
Ama yayınlayadabilirim
Bilmem ki
Youtube'de neden şarkıyı tekrar çal modu yok?
Olmalı
Ay birde telefonda başka sekmeye geçince çalmıyor ya
Hiç hoş değil
Pera grubunu solistinin çenesindeki o sakala ne deniyor?
Keçi sakalı mı? 
Bence berbat
Koray Avcı bence şımardı
Geçen bizim okulda bir kafeye gelmişti canlı müziğe 
Gençlerin olduğu yerde oturuyordu
Yok ya şımarmadı
Gayet mütevazi görünüyordu
Koray Avcı dinlemiyim şimdi 
Humood dinleyeyim bana da bir faydası dokunsun
Seviyorum bu adamı
Kun Anta şarkısını dinleyin öneriyorum
Müzik videosu Strome Papautai'yi anımsatıyor ama olsun
Çok farklı yine de
Fazlaca anlamlı
Paylaşırım
Acıktım
Midem bulandı
Su içeyim
Zil çaldı
Amcamın kızı yemeğe çağırıyor
Tavuk göğsü ve fırında makarna yapmış
Yerim


Birilerinin bu kısmı okuyacağını sanmıyorum
Çünkü kimse bu yazımı okumayacak
Kimse yazımın sonunda onu bekleyen, bence muhteşem olan şarkıyı göremeyecek
Belki de sırf merakından sıkılıp atlaya atlaya okuyanlar olacak
Özür dilerim
Kötüydü ama yazdım.

36 yorum:

  1. Hepsini okudum çünkü benim telefonum var :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım hepsini okudun çünküüü sende anne sabrı var :DD

      Sil
  2. Konuyla alakasız ama söylemek istedim :) Hayao Miyazaki filmlerinin bazı karakterleri profil fotoğrafınız da var ve bu çok hoşuma gitti :) Anne değilim ama bende okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A a dün birçok yazısını sıra sıra okuduğum blog sahibi hoşgelmişsiniz :)
      Kırılmayan son dalım yazınız hala hatırımda sizi bulmuşken söyleyeyim dedim konuyla alakasız ama :D
      Miyazaki karakterleri candır..
      Bu gelişigüzel yazının birileri tarafından sonuna kadar okunmuş olması beni hayli şaşırttı doğrusu teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
    2. Niye yorum yapmadın üzdün ama şimdi beni :)

      Sil
    3. Bak açıklayabilirim :DD
      O umutlu yazıya yapacağım yorumu kafama yazdııım sonra başka bir yazın ilgimi çekti, karışıklıklı bir şeydi kafam karıştı kafam karışınca yorumum da uçtu :)

      Sil
    4. Bak geri geldim yazına :D kafan karıştıysa mükemmel, oku yeter ya boşver yorumu canın sağolsun :)

      Sil
    5. Hoşgelmişsiiin 😇
      Olsun yorum boşverilemez yorum mühimdir bir blogun akciğeridir yorum 🤓

      Sil
  3. O youtube reklamlarından bende nefret ediyorum birden çıkıp ödünüzü patlatıyorlar . Birde sondaki şarkıyı çok seviyorum ne diyor emin değilim ama klip baya açıklayıcı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünümümüzün güzel olmasına ihtiyacımız yok ruhumuz burada, kalbimiz parlıyor
      Dış görünüşümüzü beğenmeyenleri memnun etmek zorunda değiliz
      Kendin ol o zaman güzelliğin artacak
      İnsanları anlıyorum ama onları taklit etmeyeceğim
      Ben kendim olacağım, bu benim yolum, ben buyum...
      Böyle şeyler söylüyor işte :))^^

      Sil
  4. Okudum! Hem de sonuna kadar! Kendimi tebrik ediyorum! Anne kızınla gurur duyabilirsin! Bunu nasıl mı başardım? Öyle çok çalışmadım düzenli programlı çalıştım ve rehberlik öğretmenimin söylediklerine uydum, haftada bir günümü sosyal aktivitelere ayırdım. Böylece başarılı oldum. :P (Kendimi YGS birincileri gibi hissettiğim doğrudur.) Bizim de bir muhabbet kuşumuz var. Gökyüzüne hiç bakmaz, çok mütevazi sanırım. Çünkü başını yerden kaldırmıyor. Kafesin kapısı her daim açık olmasına rağmen hiç kaçmıyor, uçmayı unuttuğunu düşünüyorum. Ya da bize çok alıştığından dolayı olabilir.

    Bizim buralara Araplar pek uğramaz. Hatta hiç uğramaz. Genelde misyoner birkaç çekik görüyorum, İncil dağıtıyorlar. (Ah biraz benim de yanıma gelseler ben de onlara Kur'an'ı Kerim meali hediye eder, İslam hakkında üç beş kelam ederdim ama sanırım bunu bildikleri için yaklaşmıyorlar bana.) Kötü haber şu ki ben senin aksine matematiği öz evladım gibi severim. Ondan daha hayırlı bir evlat bulamam herhalde. İlkokuldan beri en sevdiğim derstir kendileri. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D:D:D
      Kafesi açık olduğu halde kaçmayan muhabbet kuşunuz var öyle miii?! enteresan. Gökyüzünde süzülmek yerine sizinle kalmayı tercih ettiği için kendinizle gurur duymalısınız bencesi.
      Araplar yeşile ve yağmura açlar bayağı. Bizim buralarda ev alanlarından her fırsatta kaçıp gelenlerine kadar hep mevcut. Turistik yerlerde tabii. (bizim buralar=Rize, Trabzon)
      Hımm İslam hakkında misyonerlere kelam edebilecek kıvamdasın yani çok memnun oldum bak şimdi. Demek ki ingilizcen de var maşallah maşallah :)
      Matematikten daha hayırlı ne dedin?! evlat mı dedin?? matematikten olsa olsa mahallede milletin topunu alıp kaçan akıllı çocukları hırpalayan atsan atılmaz satsan satılmaz kötü çocuk olur :D
      Görüşmek dileğiyle AEO :))

      Sil
    2. 4 yıldır zavallı bir kuşu gökyüzünden ayırmak gurur verici bir şey değil ne yazık ki. Annem, kuşu serbest bırakırsak ya başkası alır ya da ölür dediği için ona bir şey de diyemiyorum. :/
      Yeşil ve yağmur? O da ne? Yoksa bunlar meyve ismi mi? Evet yaşadığım şehir yeşilden bu kadar uzak. (Biraz mübalağa yapıyor olabilirim~) Arapların buraya gelmeme nedenini öğrenmiş oldum. Rize'de yaşadığın için çok mutlu olmalısın. MaşaAllah oralar gerçekten harika. :)

      Estağfirullah çok bildiğimden değil sadece neye, niçin inandığının bilincinde olan her Müslümanın mutlaka söylecek birkaç kelamı vardır diye düşünüyorum. Buradaki Koreli misyonerler halkın arasına karışmak için Türkçe konuşabiliyorlar yoksa öyle süper bir ingilizcem yok. ^^'
      Matematik sevgi ister. Aşkla öğrenmek gerek o ilmi. Karşına alıp gözlerinin tam içine bakman gerekir. :D Yoksa onu sevmeyenlerle inatlaşır, yaramazlığı tutar benim uslu çocuğumun.
      Sen de Allah'a emanet ol. :)

      Sil
    3. Evet ya o kuşlar kendi memleketlerinden koparıldıkları için buraya uyum sağlayamıyorlar. Gece soğuğuna bile gelemiyorlar yazık :/
      Her köşesi güzel memleketimizin elhamdülillah. Ama Rize çok başka güzel :D -Laz kızı gururlu-
      Amanın o misyonerler bana da bir kaç bir şey söylese keşke neresi orası bende geleyim!?
      Matematiğe günahımı bile vermem. Sana evladınla mutluluklar dilerim benden ona yâr olmaz :D
      Tekrar görüşmek dileğiyle :*



      Sil
    4. O misyonerlerden her yerde var. Türkiye'nin yedi bölgesine dağılmışlar. Rize'de mutlaka birkaçına rastlarsın diye düşünüyorum. Sevgili Müslüman laz kızı, oralar sana emanet! :)

      Sil
    5. Eğer olur da birgün o çekiklere rastlarsam sadece bakmakla yetinirim sanırım ^^
      Eyvallah kardeşim kendine iyi bak :))

      Sil
  5. İlahi guldürdün :)) Şarkı güzelmiş lakin yine de ben Arapçayı şarkı veya ilahilerde pek sevemiyorum nedense. Ama sana goccaman sevgiler yollayabilerim ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürdüysem ne mutlu bana :)
      Arapların kopmalık şarkıları aşırı tıklanıyor ama bunun gibiler onlar kadar tutmuyor.
      Yolladığın sevgiyi itinayla alıyorum vee aynı gocamanlıkta teşekkürlü sevgiler gönderiyorum ❤️💓

      Sil
  6. Gülümseyerek okudum değişken ruh halini ayrıca kötü değildi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim. Fazlasıyla kötü olduğunu düşündüğüm bir yazı bu 🙈
      Ve dakikalar önce canım acayip sıkkındı. Güzel yorumlarınla keyfimi yerine getirdiğin için ayriyeten teşekkür ediyorum 🙏🏻🙂😇

      Sil
  7. Ayrıca sarı pardesü yorumun çok hos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ağlanacak halimize espri yapmış bulundum ama pişman değilim 😂

      Sil
  8. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve takibe aldim bende beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Ekmek kırıntısı uzun süredir yazmiyorsun sana başka nasıl ulaşırız ki burdan bayramını tebrik edeyim dedim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy Allah senden razı olsun!
      Bende senin bayramını eeenn içten dileklerimle kutluyorum 💕
      Ben biraz böyleyim be Ayşe. Bazen uzuuuun bir süre yazmıyorum. (yazamıyorum desem daha doğru olacak sanırım 🙄)
      Sana kanım fazlaca ısındı ama yalnızca bomboş bir google+ hesabın var gibi. Umarım blog adresin de vardır 🙏🏻

      Sil
  10. Amin senden de Mevlam cc razı olsun daha çok yazabilmeni isterdim.net anlaminda sosyal olmamayi tercih edenlerdenim.ulasabilecegim mail adresin varsa direk ordan yazabilirim.samimi yazıların kanıma girdi desek yeridir 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu şımartıyorsun beni hiç de iyi yazamıyorum oysaki. Şu camiada ne bloglar var cümleleri adeta bodyuma çıkarıyorlar onların yanında anca kırıntıcık kalıyorum işte.
      Demek sessiz sedasız blog okuyangillerdensin 🤔🤔
      kumkumul@gmail.com

      Sil
  11. Bana küçükken ekmek kırıntılarını yersen cennetin kuruyemisini yemiş gibi olursun o kadar kıymetli diye öğretmişlerdi.camiada öyleleri var tabi nabrut gibi seni de ordan buldum.kirintiligin hakkini tam veriyorsun bence.bol ilhamli günler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da cennette köşküm olacağı söylenmişti 😅😅
      Allah nasip eder de cennete gidersek bakarız kuruyemişe mi karşılık geliyor yoksa köşke mi?? -Amin
      Bende fazlaca hayranım Nabrut'a kulakları çınlasın ablammışçasına seviyorum onu. Bir insan sadece yazarak gönüllerde taht kurabilir mi? sorusuna cevaben blog açmış gibi. O zamaaaan Maşallah ablama 😁
      Güzel görüşlerin için çok teşekkür ederim. Görüşmek üzere 😍💕

      Sil
  12. hakikatten ya aslı enver ne güzel bir kadın öyle :D

    YanıtlaSil
  13. Nasilsin sessiz kırıntı ? ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😍
      Kimler gelmiş hoşgelmiş. İyiyim Allah'a şükür. Sen nasılsın?
      Bakiyim kırıntı bişiler karaladı mı dedin ve yine bir güncelleme yapmadığımı gördün değil mi kırıntı utanıyor 🙈

      Sil
  14. :) Hepimizin aklından dakikalar içinde geçen yüzlerce şeyi ne de güzel sıralamışsın. Olduğu gibi, geldiği gibi duygusu veriyor. Ama en çok 'çok pişmanım pişmaniye'ye güldüm. :) Bir de 'apartmanda bir sürü bakkala göndermelik çocuk var'. Bizde de dolu var, lakin artık çocuklar bakkala gitmiyor ne yazık ki. :) Kalemine sağlık. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️☺️ Çok çok teşekkür ederiim 😊
      Evet bazen gitmiyorlar ama haklarını yemeyeyim ekmeklerimizi hep bizim minikler alıyor. Hatta bir tane akıllımız var ki 1 ekmek al dediğimiz halde 2 tane alıyor ki bir daha gitmek zorunda kalmasın 😅
      Bu bol gülümsemeli yorum için tekrar teşekkür ederim ablacım 😊 saygı dolu sevgiler...

      Sil

Sevgili okur,
Yorumunun hazinem olacak.